torsdag, december 01, 2005

arre, bhai

igaar: uroligheder og optoejer. dog ikke intrapersonligt (dvs. inden i mig selv), men paa gadeplan. en gangster-cum-politiker blev ploekket i en landsby ikke saa langt herfra, og hvilken bedre anledning til at gaa amok og smadre ruder kan man taenke sig? - ikke farligt - der er ikke noget religioest eller nationalistisk paa spil, bare lidt oproerstrang.
altsaa: i Ghazipur (hvor skyderierne fandt sted) angreb og oedelagde folkemaengden (dum som saadan en naturligvis maa vaere, naar det er laveste faellesnaevner der leverer benzin til det ideologiske baal) togstationen og transformatorstationen. I Ghazipur (hvor de involverede selv bor, er der nu hverken stroem eller transportmuligheder... i tilgift har delstatsregeringen indfoert udgangsforbud.
Hvis de saa bare blev taget alvorligt de stakkels aggresive dummernikker.. men det goer de ikke. alle og enhver (saadan er det) ved, at den involverede politiker stod bag indtil flere likvideringer, og der er generel enighed om, at han had it coming. Der er ikke rigtig nogen her, der har respekt for hans (forlbloeffende trofaste) stoetter laengere.

oh well

og saa kan jeg fortaelle at dolph tager fejl: her er proppet med halenegre. fraktum!

hauser

ps: det er noedvendigt at dedikere sig - ellers sker der ingenting. Og saa er introspektion svaerere end man skulle tro - stodderen med hvalrosoverskaegget havde ret.
og hvorfor synes alle mennesker, at understregede, overvurderede kun tegner daemoner?? - Keine Ahnung, men den tyske pige var lige ved at igangsaette en stoerre samtaleterapeutisk proces med henblik paa at redde mit sind og min sjael - ai zink tzere is specially wone drawing zat you have to luk at and zink about - og det havde jeg naer glemt: fallosser overalt!
jeg forestiller mig, at mit afsind ligger i beholderens oejne, som man siger, men intentionen var vel god nok.
Nu er mit indre altsaa blevet bedoemt af hhv en gal spansk mand (tidligere diskoteksejer, derefter transatlantisk solosejler, nu hashrygende bonde) og et velmenende tysk fruentimmer. Jeg vaerdsaetter opmaerksomheden og frabeder mig lommefilosopsykologien hjaelp for nu. Jeg har ikke engang lyst til at tegne mere, for hver eneste gang jeg saetter en streg der er laengere end den er tyk (og det sker ret tit, naar man tegner), saa taenker jeg paa Reinhard Brose, freud og foedselstraumer. maaske man skulle knytte an til een af de mange flinke (og utroligt vise) sadhuer, der render rundt og bondefanger blaaoejede tyske fruentimmere og spanske taagehoveder hernede.

paa den anden side

er temmeligt sikker paa, at jeg ikke blev tabt paa hovedet som spaed, ikke har vaeret udsat for omsorgssvigt og denslags, at jeg altialt (og uden at lyve altformeget for mig selv) har det ganske udemaerket. hvad jeg tegner er som droemme. ubevidst. your attempt to analyze me is futile. it makes no sense. bortset fra at jeg ogsaa er
lidt bekymret over
at jeg 3-4 naetter i traek
droemte
om et sommerhus.

maaske burde jeg tage paa ferie