tirsdag, september 13, 2005

long last

Stadig i Hardwar. H ramt af Viral Fever - dvs. influenza. Ikke alvorligt men nok til, at understregede, overvurderede stod i langlang koe paa Hardwar Jn med masser af maend og een doed hund (eller i hvert fald saa taet paa som man kan komme som hund uden at vaere det!). Men jeg kender systemet, ved hvem der skal trues, hvem der skal fedtes for og hvem der skal bestikkes for at man faar det som man vil. Saa jeg ventede og endelig efter 1000 taabelige snyd-foran-msker kom jeg til og fik ordnet sagerne. Nu tages afsted Brhaspatiwar i stedet.
og endelig fik jeg koebt kaeder til turen. Det virker jo ganske naturligt, at de butikker, der saelger laase ikke aner hvor man kan koebe en god kaede til at sikre sin bagage. De butikker, der saelger tasker forsoegte at overbevise mig om, at "chain" i virkeligheden betyder "lomme", og at jeg derfor trygt kunne koebe deres 5-chain-taske. Efter lang tids soegen fandt jeg endelig hvad jeg soegte. Naturligvis i malerforretningen, Ku jeg ha sagt migsel.
Optankede tendulkar-endorsed-airtlf.
Saa en mand gaa foroverboejet ved Ganges. Han ledte efter sin prrecioussss guldring, naturligvis. Disse ting undrer ikke mere. Hellerikke skolerickshaw med 17 boern bagpaa. Heller ikke maelk i Ganga etc. pujamateriale. Der er en anden umiddelbarhed og direkte tilgang til guderne (og dermed virkeligheden) hernede, og det aabenbares gang paa gang hvor langt lutherstantismen har fjernet sig fra religionen. Her er liv og glade dage, der er dage som alle andre! Det kommer naermere hele tiden
.
wellwell
fred ude snipsnude
konstruktion/exit
hakker huse

ps: har i et par dage haft hovedvaerken. bagpaa. hvorformon? Maaske skulle jeg spoerge doktor Froemund Prikkeoejne, der tilsaa H + medicinerede m paranormol og hypercetamol.
feels goood to be black!